Agroposta | Post uit de natuur

20140610_agroposta_4

 

20140610_agroposta_1

 

20140610_agroposta_2

 

20140610_agroposta_3

Laatst toen ik bij mijn favoriete tentje in mijn buurt wat ging drinken zat ik weer uren na te denken over wat ik zou kiezen. Als je zwanger bent, is de keuze iets moeilijker en na een tijdje heb je ook wel genoeg van Spa Rood/Cola/Bitter Lemon. Gelukkig kwam de eigenaar met een verrassend nieuw drankje voor mij, wat sindsdien dus mijn favoriet is!

Het gaat om een nieuw limonademerk: Agroposta. Ze maken limonade met enkel natuurlijke ingrediënten, in 5 verschillende smaken. De limonade kun je gewoon net als altijd mengen met water et voila; je hebt een perfect verfrissend zomerdrankje!
De limonade wordt gemaakt in de smaken Lavendel, Framboos, Salie, Vlierbloesem en Citroen. Toen ik de Lavendel proefde voor het eerst was ik al verkocht. Heerlijk met een paar verse muntblaadjes en veel ijs!
Daarna meteen de Framboos geprobeerd, en ook deze smaakte echt super! Je proeft echt de pure framboos. Vandaag heb ik de Salie geprobeerd en ook deze is favoriet geworden. Ik heb er nog een paar schijfjes aardbei doorheen gedaan, want aardbei maakt natuurlijk alles lekkerder ;)

Agroposta is vooralsnog alleen te koop bij horecazaken in Amsterdam (check hier welke) maar daar komt snel verandering in. Hou de Facebook pagina van Agroposta dus goed in de gaten en ga naar één van de horecazaken om te proeven!

 

One thought on “Agroposta | Post uit de natuur

Thanks for leaving a comment!!

